_ipekk18 ilk 2 bucuk ay yarım kundak yaptım cok sıkmadan cok güzel ve rahat uyuyordu. 3.ayımızda yüzüstü dönmeye ve o şekilde uyumayı sevmeye başladı bende haliyle bıraktım. Kundak yapmadığım zaman elleriyle kendini uyandırıyordu. Deneyin isterseniz yarım kundak yapmayı. Ama yapmamanda aynı uyuyorsa bırakırsınız yapmayı.