ikiogulannesiii sunizit farklı cnm küçükken oldum ben kusuyordum yataktaydim. Basım ağrıyordu çok kötü zonk diye hala var bnde saçımı ıslak bırakamam. Kuruyom hep. Yoksa sinüzit azıyor. Ve dışardan soğuk yersem alnım basım sakaklari. Zonkluyo agriyo. Ben küçükken havuz kursuna gittim. Saçlarımı hiç kurulamadim. Ondan oldu. Islak ıslak bırakıyordum yaz diye kurur diye maalesef sonuç bu