Siz siz olun mutlaka saçınızı kurutarak uyuyun ‼
Dip boyası yaptım sonra duş aldım oğlumun uyku saati geldi diye saçlarımı hemen örüp çıktım. Yatağa yattım birşeyim yoktu saat 2 gibi oğlum acıktı kalktım ama nasıl kalktım başımda ZONKK gibi bi ağrı🤯🤯 sanki uykumda dövmüşler beni 😣 Sabaha kadar uyuyamadım nefret ettim kendimden 6 gibi dayanamadım aç karna apranax hap ile coldflu hap içip yattım. Şuan hala başım ağrıyor ama grip değilim gribe çevirir mi çok korkuyorum hasta olup bebeğimide edersem diye ya 🤦♀️
Suyuna umca damla koyup içiyorum ona bisey olmasın diye.
Siz de ıslak saçla kalsanız başınız ağrır mı ?