elifmom2 Naciyeylmz yoğurdu gündüz vermeye dikkat ediyorum gece midesinde ekşime vs yapmasın diye genelde öğle saati veriyorum emzirmenin hemen sonrası değşl bi saat filan ara koyuyorum bebeğinin acıktığını bildign saatlerde ver bence ben öyle yapıyorum yoksa kusma ihtimali cok oluyor
Ikikizkardes Findikzadem aynı bizde 5 aylık şuan 4. Aya kadar çok ağlardı ataktan sonra şimdi çok ıyiyiz sadece gündüzleri etrafa bakmaktan emmiyor en ufak seste dikkati dağılıyor süt var emmiyor mamada vermiyorum keyfi iyi ağlamıyor ama bu yüzden bu ay 200 gr almış sadece ona üzülüyorum birtek inşallah geçer oda
Ikikizkardes Eslemssmom bizim doktorumuz bize 4 aylıkken söylemişti ek gıdaya başlayabilirsin gelişimi uygun diye ben yine cesaret edemedim o zamanlar ama 15 gündür tatdırmaya başladım tam olarak yedirmiyorum çok az minik bisey veriyorum
Kbse Eslemssmom oglumun adi çağatay 4 agustosta doğdu tam tur döne döne salonun diğer ucuna gidiyor biraz emekleyerek biraz sürünerek istedigi yere gidiyor kollarindan tutunca zıplamayi cok seviyor kahkaha atiyor biberonunu görünce çıldiriyor babasina cok aşık
hvvylmz Kbse benim miniğimde aynı dönüyor çok şükür ek gıdaya geçtik henüz kendi yedigim yemeklerden vermedim versem mi acaba diye düşünüyorum 🤨
Kbse Eslemssmom patates havuç brokoli ve yoğurt tadimi yaptik gunde 1 öğün yogurt yediriyorum bazen bziim yedigimiz tuzu baharati salçasi az yemeklerden de veriyoruz bizim yediklerimizi cok seviyor 😍
Rainydays Kızım Yağmur 18 ağustos doğumlu, bu aralar çığlık atmayı çok seviyor hafif gıdıklayınca kahkahalar atıyor bir de artık yere koyuyorum geri geri emekliyo sağa sola dönüyo 10 gün sonra tadımlara başlamayı düşünüyorum :)
Kaderlmc Eslemssmom 19 Ağustos doğumlu kızım var adı Nisa 😍 bizim de şu son zamanlar da hareketleri iyice fazlalaştı bacak kaldırma yan dönme falan var ama daha dönmedi. Altını değişirken artık yerinde durmuyor ayaklarını yatağa basıp basıp yukarı kaçıyor Ya da yana dönüyor cebelleşiyoruz resmen 😂 Şu bir kaş gündür de gece uykularından ağlayarak uyanmaya başladı diş mi geliyor onu da anlamıyorum ama bakalım 🤷♀️ Ek gıdaya doktorumuz 6. Ay da geçeceğiz dedi ama ben yoğurt ve balkabağı tattırdım. Benim kız da baba aşığı ne zaman görse ağzı hiç kapanmıyor her hareketini takip ediyor 😂😂 öyle sesli kahkaha atmıyor daha arada keyfi isterse sadece bi de bazen çığlık atıyor bazen kendi kendine sesler çıkarıyor.
Eslemssmom Kaderlmc bebekler babalarını gündüz görmeyince babalar değişik geliyor bence benimkide babasına com heyecanlanıyor 😂 ben bugün başlamayı düşünüyorum ek gıdaya ben buçuk aylık olucak bugün kabak vericem kızıma tam 6 ayda. Başladım tadımlar falan derken baya geç oldu o yüzden çok seçici hiç bisey yemek istemiyor oğluma erken baslıcam o yüzden
Kaderlmc Eslemssmom bence de büyük ihtimalle öyle çocuklar bizi göre göre sıradan geliyoruz onlar için 😂😂bende öyle düşünüyorum bakalım yavaş yavaş devam edeceğim tadımlara
elifmom2 Naciyeylmz kendisini yani havuc mesela haşlıyorum ezip veriyorum yada çorba şeklinde ptates havuc haşlıyorum şehriyeli ezip veriyorum ama meyvelerin sularını mesela portakalı dilim yapıp meyve süzgecinde veriyorum elmayı rendeleyip veriyorum cok hoşuna gidiyor özellikle elma suyunu
annediyebiri NursenaT benimki de 10 Ağustos aynısı ağlamak dışında pek belirgin özelliği yok ama döne döne gidiyor istediği yere 😅
NursenaT annediyebiri MaşaAllah ☺️ benim kızımda başladı dönmeye bir kaç gündür dönüyor tadımlara başladınız mı
Asliissoysal Eslemssmom 23 Ağustos da dünyalar tatlısı oğlumuz oldu adı cihanşah gün geçtikçe hareketleniyor ve mızmız hiç bir şeyden memnun değil 🤣 dönme olarak tembel bir bebek tam olarak dönemiyor eline verdiğimiz şeyleri tutuyor yediğimiz yiyeceklere uzanıp kaşığı almak istiyor babasına aşık bir bebek o gelince çok naz yapıyor 🤣 anne sütü alıyor ♥️ su an uykuliyum aklıma bunlar geldi 🤗
visnelikadin 25 ağustos doğumlu kızımda 4 gündür dönüyor takımlara başlamadık ama beni çok uzun bir süreç bekliyor sanırım çünkü kızıma ne taktırmak öğürüyor yüzünü eksitiyor ve meme alıp ağız tadını değiştirmeden ağlamayı kesmiyor 🤦♀️ uyku çok berbat durumda hiç uyumuyor gibi birsey sesli kahkaha atabiliyor eline verdiğimiz herseyi tutup ağzına götürüyor
annediyebiri NursenaT evet tadımı yaptık 5 aylıkken başladım pek birseyde anlayamadım siz başladınız mı ☺️