Eslemssmom kızımda 27 Ağustos doğumlu. Özellikle son bir kaç gündür hareketleri daha belirgin. Tam dönemiyor henüz, eline verdiğimi uzun süreli tutuyor. Babasını ve beni görünce heyecanlanıp çığlık atıyor:) bugün itibari ile tadımlara başlayacağım çünkü sadece mama alıyor onuda pek iştahlı içmiyor, Pazartesi doktor konteolü var sanırım bu ay sadece 300 gram almış.
siz başladınız mı ek gıdaya