Toplumcubirisi net olarak evde tvyi çocuk uyanıkken açmıyoruz demek gerekiyor. Malesef iyi bir çocuk oyalama arazı bazı zihinlere göre.
Benzer durumu çok sık yaşıyorum gelen misafirler tv açılmıyor evde çocuk uyanıkken diyorum kendi çocuklaro için açmak istiyorlar ama bu kötülüğü bende yapmayın şütfen çocuğunuza diyorum. Çocuklara bir etkinlik uğraş ilgilerini çekecekleri şey veriyorum ve inanın daha çok mutlu oluyolar. Hepsini toplayıp taklitle abartılı hareketlerle kitap okuyorum ve bayılıyorlar. Sonrası da zaten seçenek verip önlerine bir uğraş koyduğumda tv isteyen olmuyor. olduğu zaman da çocukla konuşuyorum bu evde tv izletmiyoruz çocuklara çünkü sizin için daha yararlı şeyler var diye. Yabamcı birinin anlatması daha çok işe yarıyor👍🏻
Geçen bir arkadaşımın 5 yaşındaki kızo tv açmadık diye annesine anne ne kadar kuralcılar demiş ve eklemiş ama çok güzel şeyler yaptık yine kuralcı teyzeye ve abiye gidelim mi🤣🤣🤣
çocuklar düzen ister ve uğraş ister. Her yaşta bu böyledir. Sevgiler👍🏻