Ayb
Ayb birde birsey sormak isterim sizin gibi bilgili birini bulmusken. Cok merak ediyirum ve ne yapicagimi tam bilemiyirum. Bebegim cogu zaman tek basina oynuyor. O oyincaklariyla oynarken onunla beraber oynuyoruk ama cogu zmaan kendi oynayinca daha mutlu ve iyi oynuyor. Yani o oyuncaklariyla oynarken hep gitmelimiyim yanina yoksa tek basina oynabilir mi? Bu arada tabiki bende koltukta oturup onu izliyorum hemen yaninda