Kuzeymiram birtutamsac bu sindi ama dikkat etmem.gereken birsey varmi diye merak ettim para verip çop olsun istemiyorum 😊
Dedimolabilir Kuzeymiram bendekinin aynisi cok seviyorum yuzugunu ama is yaparken asla takma tasi dustu birkere
Dedimolabilir Kuzeymiram kenarindan yapistirma degilmis disli kenarlari taslar o sekilde dusuyor is yaparken takilmiyor maglesef .
AytenMina Kuzeymiram Baget yüzük cok severim bende bence cok zarif duruyor ama bu bana göre biraz abartılı boyle daha kucuk taslısını tercih ederdim