Kuzeymiram Burdada bir post acayim ben baget yüzük alicam insallah alirken dikkat etmem gereken birsey varmi ve bu alacagim guzelmi fikirleriniz onemli 😚
Honki_Ponki Kuzeymiram satıcının elindekide güzelmiş de diger kocaman taşlı olanda gözüm🙈 kaldı nal gibi çıkmış 🤪valla benimal der gibi😁😂
Kuzeymiram Honki_Ponki 😄 adamin elindekide büyük ama adamin elleri kocaman oldugu icin kucuk gorunuyo shs😅
birtutamsac Kuzeymiram bi tık daha küçüğü var mı? ben biraz daha zarif şeyleri seviyorum zevk meselesi tabi bu da güzel 😌
Biskrem Kuzeymiram ornrgin bu yaklasik 2.5 gram buna 2500tl diyen de olur 4000 diyen de. Taslar imitasyon oldugu icin deger bicilemez
Kuzeymiram birtutamsac bu sindi ama dikkat etmem.gereken birsey varmi diye merak ettim para verip çop olsun istemiyorum 😊