Ayfer2608 cnm oğlum çok değil ama baba,dede,abla, attı, söyleyebiliyor mesela eline ne alsa yere atıyor dönen şeyleri çok seviyo en önemlisi kucağa aldığımızda sevmiyor çok fazla sıkılmayi falan ama doktorumuz şunu söyledi bu yaş iki yaş sendromu ile belirtileri aynı olabilir dedi mesela ismini bazen 4-5 kere çağırınca bakiyo telefonda görüntülü konuşma asla bakmiyo ve tepki vermiyo ama oyun kurması bir şeyi çok zekice falan bulmasında sorun yok