Ayfer2608 hiç üzülmeyin bence eğer varsa (ki içime yok diye doğuyor 🤗) böyle şeylerin erken teşhis edilmesi çok önemli. Ne mutlu ki güzel ilgileniliyor demekki de, farkediliyor ve erkenden tedaviye başlanıyor.
küçük bir soru, aile büyükleri ile iletişimi var mı çocuğunuzun? Sık sık görüyor mu? Dede-anneanne-babaanne gibi.