Pars25 Merhaba bende hipp in (1′numara) maması var elimde kaldı bebeğim alerjik durumdan dolayı bu mamayi kullanmayı bıraktık isteyen olursa kendilerine gönderebilirim son kullanma tarihi 18.06.22
Linamommmm Pars25 canım bence post açıp ihtiyacı olan birisine ver (ücretsiz göndereceksin sanırım) inşallah gerçekten ihtiyacı olan alır 🌸
Kafam Linamommmm bende aptamil presyone aldım dün 175 tlye 140 tlydi delircem piyasada 150 tlnin altında mama yok resmen
Linamommmm Kafam Tüm mamalara gelmıs demek 1 ay önce de gelmişti diğer markalara zam öyle biliyorum ne olacak bu insanların hali bilemiyorum