Linamommmm 😄😄 mamaya 40 TL zam gelmiş kullanan var mı cidden 5 10 tamam da 230 TL (5 günlük mama) ne ama ya sinirlerim bozuldu. Rabbim durumu olmayan, alamayanların yardımcısı olsun.
Senahmet11 Linamommmm şuan getirde ve Trendyol exprexde 92 lira. Onlarda grevdeydi bir haftadır alamadım sma optiproya geçtim mecbur 84 lira. Neyse ki kızım daha çok sevdi
ML_11 Linamommmm carrefour da dün eşime aldırdım 93 tl 350 gr ama bizim aldığımız 800 gr ne kadar bilmiyorum
Linamommmm Senahmet11 değişemiyorum canım 2 aylıkken bende sma optıpro aldım hiç gelmedi kabızlık sorunu yasadık malesef
Linamommmm ML_11 hemen hemen aynı fiyata denk geliyor e bebekte 350 gr 119tl yanılmıyorsam Ama haberleri olmamıstır zamdan yarın duzeltırler ahsjsj
1Ceylan_5kuzu Omamasssss sabah diyecektim mamamız yok die ikizlerim var haftayı gormuyo mama 800gr olan 192ye alıyorduk
Linamommmm idilidil hayır canı optıpro denedim pişman oldum maşesef cesaret edemiyorum zaten çok bi fiyat farkı yok şükür alırım da iyi olsun yeter Rabbim alamayanların kat ve kat yardımcısı olsun çok üzülüyorum halimize gerçekten