Zhnce birtutamsac imkansiz zaten o fatura vergiye gidiyor Ben bqska şehirde olan arkadaşımla karsilastirma yaptım hemen hemen kullanılan miktar aynı kız 150den aşağı ödemiyor faturayı
Zinnureyn Prensesannesi38 Kızlar su faturanız kaç geldi 36 lira gelmis ☺️ Su faturamız herzaman az geliyor.. Keşke doğalgaz ve elektrikte böyle gelse 🤭
Prensimmm52 Prensesannesi38 80 falan gelirdi max 100 tl gelirdi 4 senedir ilk defa 261 tl geldi bize şok oldum 10 gün zaten evde yoktuk neyin suyu bu anlamadım
Aysun_Umay3705 birtutamsac O kadarını bilmiyorum ama bizimkiler ilk çıktığından beri kullanıyo en azından ne kadar su harcadıklarını biliolar