Zhnce çok iyi ya kağıda yazık 2 ayda bir fatura kessinler 😄 bence bi çoğumuz aynı kullanıyoruzdur yani 2 günde bir bulaşık makinesi çalışıyo, bazen haftada 3 kez bazen de haftada 1 kez çamaşır makinesi bir de duş alıyoruz 100₺ fatura getirecek kadar su harcadığımı düşünmüyorm 😏