Rizeli53 ne kadar terbiyesiz bir yorum, üslup ya! Kusura bakmayın da henüz beyni ve lobları gelişmemiş 33 günlük bir canlının istemli olarak anne diyeceğini düşünerek ne kadar cahil olduğunuzu buraya duyurmussunuz. Amerika’daki bebek de anne diye ses çıkarıyor ilk ses çıkarmaya başlarken ya da ağlarken. Size mi sesleniyor, anne demeyi mi öğrendi sanıyorsunuz? Keşke önce kendi gelisiminizi tamamlayıp ondan sonra çocuk sahibi olsaydınız. Ayıp bir de insanlara sizin bebeğiniz konuşmuyor diye kıskanıyorsun çatla diye yorum yapacak kapasitedesin. Mahalle kadınları bile daha üsturuplu senden