Rizeli53 benimki de o zamanlar ağlarken anne diuo gibiydi 3 ay 5 günlükken tam anne dedi 6-7 ayllikken baba dedi. Şimdi kaynanam baba dede diyebiliyor mu diyo ilk anne dedi diyorum inanmıyor videoya çekmiştim anne diyisini gosteriyorum yine aynısını soruyor 😅 işte ilk bilincsizce diyorlar ama olan çok güzel birşey