pinar5595 ftsdmrhn hahahaha 😂 bence her bebeğin ilk doğduğu aylar sesi anne der gibi çıkıyor benim bebeğimde öyleydi hastanede bir bebek gördü anne der gibi ağlıyordu ama hiç düşünmedim aaa bebeğim annr diyor diye 😂
Snowglobe Rizeli53 ağlarken hepsi anne diyo. Türkçe dili ile doğmuyorlar. O yüzden 33 günlükken demesi imkansız. 😂 Ağız hareketleri sonucu çıkıyor.
ZehraSareMom ikircikli_kircicegim Baba diyor dede diyor yakında teyze de der bana da meme diye sesleniyor 🤦🏼♀️
Snowglobe ikircikli_kircicegim maşallah 🧿 kaç aylık acaba. Bende gün içinde söylüyorum anne baba gibi ama ne zaman karşılık alırım bilemiyorum
ikircikli_kircicegim Snowglobe 5 aylık kızım. Dudak hareketlerinize ilgisi var mı? Bizimki hiç ayırmıyor gozlerini agzimdan ben konuşurken. Sizin kaç aylik?
Baby_Lena ikircikli_kircicegim 9 aylıkken baba 13 aylıkken annee dedı suan 14 aylık anne baba gel hadi geldim gıbı kelımeler söyluyor🤭
pinar5595 Baby_Lena benim bebeğim de 8 aylık olcak baba dede demiyor bazen anne der gibi çıkıyo sesi ama bekliyorum bende baba dede ne zaman diyevek diye
Nursena0606 ikircikli_kircicegim Ağlarken anne diyor gibi 😄 4 aylık oldu. Eşim hala inatla anne dedi diyor
ikircikli_kircicegim pinar5595 evet ilk aylardan beri devamlı anne dediğini duyuyorum ben de ama bilinçli demediğini biliyorum. Şuan 5 aylık baba demeyi öğrendi. Aslında sesleri çıkarmayı öğreniyor şuan sadece. Gerçek anlamda baba diyeceği zamana biraz daha vardır.