ikircikli_kircicegim Kızıma bir haftadır baba demeyi öğretiyordum. Sonunda başardı. O tatlı ağzıyla baba dedi ya! Çok mutlu oldum paylaşmak istedim. Sizler ilk ne zaman duydunuz anne ve baba kelimelerini?
Mavisanasi ikircikli_kircicegim 5 aylıkken anne demişti 8 aylikken baba demeye basladi anneyi unuttu simdi 9 aylik dede del del ve baba diyor sürekli 🤗🤗
ErkekkAnnesii ikircikli_kircicegim babayı ve dedeyi aynı gün söyledi 9 aylıktı şimdi 19 aylık baba demiyor ama biliçli bir şekilde anne diyo 😂
tazeannee_ Rizeli53 benimki de aynı 2 defa dedi hemde 1. De kayınvalidem şahit oldu 2. De eşim 🤭🤭 şaşırdım bende 😍
Snowglobe Rizeli53 ağlarken hepsi anne diyo. Türkçe dili ile doğmuyorlar. O yüzden 33 günlükken demesi imkansız. 😂 Ağız hareketleri sonucu çıkıyor.
ikircikli_kircicegim Mavisanasi sonradan ögrendigi öncekini bastırıyor bazen. Tekrar anne diyecektir yakında.
Liv_3434 Mavisanasi benim kızımda 7 aylık baba dede dedi ama anne demedi yaklaşık bir aydır anne dedirtmeye çalışıyorum ama bir kere bile söylemedi 🥺🥺
ikircikli_kircicegim Rizeli53 inanırım canim bizim de anne hecelerini hep çıkarıyordu. Hala da anne var. Ama ne zaman dedi ilk onu bile bilmiyorum.
Mavisanasi ikircikli_kircicegim beklemedeyim uykusu gelirse veya karni acikirsa kısacası işi düşerse anne dio sadece 😅😅
Ayseege6156 ikircikli_kircicegim 6. Ayından beri baba diyor ve bunu bilinçli söylüyor babasını görünce özellikle söylüyor çünkü 🙈🥲 1 yaşına geldi sayılır anni diyor ama totosu sıkışınca bağrıyor annii diye 😂😂 onun haricinde demiyor maalesef 🥲😅