Yenidoganbakimi hislerime tercüman olmuşsunuz resmen 😅 benim minik kızım da 10 gün sonra 4 aylık olacak. Gündüz uyurken illa kucağımda uyuyacak ya da ben yanında yatacağım. Uyuyor bırakıyorum mutfağa gidiyorum, arkamdan bi ağlama sesi 🤦🏼♀️ Uyanıkken zaten onunla ilgilenmem gerekiyor. Dolayısıyla bi iş yapamıyorum ben de. Yemek yapmak için de mutfağa ana kucağına koyuyorum yanıma ama onda da durmuyor kucağıma gelmek istiyor🥲 ne zaman düzelir bu gündüz uykuları ne zaman kendi başına uyur merakla bekliyorum ben de 🥲 Allah’tan eşim haftasonları temizliği hallediyor da çok sıkıntı olmuyor 🥰