Seni öyle iyi anlıyorum ki.. Ütü vb. Tehlike oluşturacak işler harici, süpürge-vileda- toz almak, çamaşır asmak gibi işlerde slinge koyuyordum. Yemeği bazen akşam eşim gelince yarım saat ona verip, ben ertesi günün yemeğini yapıyordum, bir yandan bulaşık, mutfağı topla filan.. Hayat kurtarıcım buzdolabı magnetleri oldu. Onun önüne koyuyordum mama sandalyesine oturtup, o magnetlerle oyalanıyordu ben de yemek yapıyordum. Tabii öyle uslu durup oyalanmak değildi bizimki; işte şarkı söylerdim bi yandan, bi gider hanimiş hanimiş derken yemekler olduğu kadar oluyordu 🤦🏻♀️ Bebek arabasına bindirirdim bazen.. Ayyy ne günlerdi, ama büyüdükçe siz ustalaşıyorsunuz, daha kolaylaşıyor 🤲🏻💕🌸