Birdunyagezegen Zubidubi az gelmiş sizinki. Bizim her zaman 250 üstüne çıkmayan elektrik faturası bu ay 840 TL geldi. Bu ay çok kullnmadik ona rağmen. Hamilelik döneminde oturma odasında klima sabahki akşamli açık oluyordu gece sabaha kadar açık oluyordu 2 ay boyunca. Ekstra yatak odasında pervane kullandık 2 ay ama ona rağmen 250 gelmişti. Bu ay herşeyden kistik 840 geldi.
Birdunyagezegen Zubidubi diyorum ya klima ve pervane kullandığımız vakit 200lerde ama şuanda pervane yok klima gün içinde bir saat ancak açık. Ona rağmen 800kusur geldi
SeverusSnape Zubidubi 538₺ gelmiş elektrik. Doğalgaz 550₺ İki fatura 1000₺ den fazla tuttu. Hehehe. Soygun. :)
Roseses Geçen ay 176 TL bu ay 375 TL geçen aydan farklı hiç bişey yapmadım bunun hepsinin zam olması daha zamlı maaş bile almadık ki çok üzülüyorum çok
Bhr28 Zubidubi yaşadığımız yerde doğal gaz yok , ısı pompası diye bir sistemle ısınıyoruz ve elektrikli o yüzden geçen ay 1500 TL geldi zamsız olarak. bu ay 3.000 TL yi gözden çıkardık çünkü duyduğum faturalar 2 katına çıkmış bize de öyle gelicek 😅
Marjinal_Anne2 Zubidubi 1600tl geldi💆🏼♀️ Elektrik ile ısınıyoruz Ne olacak bu halimiz bilmiyorum artık