Zubidubi Kızlar elektrik faturalarınız nasıl geldi bizim iki katı geldi de 200 ken 400 TL ne demek ya
Vlns Zubidubi 410 geldi bize de 180 falan geliyordu. Daha da zamlanacak herşey gerçekten dicek kelimem yok 3 kişiyiz evde.
Nisan12 Zubidubi elektrik geçen ay 277 geldi bu ay 198 geldi doğalgaz 568 geldi ilk defa bu kadar çok geldi 🤦
Fatma-Metehan Zubidubi biz de sadece elektrikli soba kullandık gece gündüz açıktı 1600 geldi şoktayım ya önceden 200 300 geliyordu 😔
Zubidubi Aylinmasall sizinki de 15 günlük gibi gündüzler yok geceler var aynı hesap gündüz olsanız 400 gelirmiş