_ipekk18 Gzdzeynep ee iyi ozaman şükür 🤲🙂 gerçi takıntılı biri değilim merak ettim kalıcı mı değil mi diye. 🤣
_ipekk18 Mavisanasi benim şuan alttan dikiş olunca giymiyorum yandan korse takıyorum bakalım inşa fayda sağlar 🙂
Gzdzeynep _ipekk18 yok yok normale dönüyor :) göbek de siz kilo verdikçe rahim ve kaslar kendini toparladıkça eskisi gibi olur. benim şuan hiç göbeğim yok mesela.
Sblatc _ipekk18 benim 2 ay olacak benimde çizgi geçmedi göbek deliğim pörtlek kaldı resmen çatlaklar dan bahsetmek bile istemiyorum karnım felaket😔
Nesrincente _ipekk18 bn aynı kıloma geldım kiloda sıkıntım yok sukur ama tekrar hamıleyim sadece catlaklar faln gecmez gbı