_ipekk18 benim 1 yaşına doğru geçti çizgi delik düzeldi yani eskiden çok çok minikti göbek deliğim şimdi bir tık genis karnimda sislikte var doğumdan sonra şimdi o da eski haline döndü sezeryan doğum yaptım özel olarak spor yapmadim ama çalışıyorum ise yürüyerek git gel yapıyorum ev çocuk derken oturmaya fırsat kalmıyor zaten 17 aylık oğlum 🌸