Hazal8 zaten yengec burcuyum duygusal bi insanim, anne olduktan sonra ota cöpe bile aglar oldum. Bir filmdeki duygusal herhangi bir sahne bile sacma sapan aglatiyor beni. Kizinca da agliyorum. Cocuklarla ilgili siddet hastalik haberlere vs hic ama hic bakamiyorum. Fenayim ve esimin dalga konusu oldum resmen bu konuda.