Hazal8 Normalde çok sert yapım var etimden et ayırın 1 damla yaşım akmaz ama anne olduğumdan beri çok duygusallastim benim gibi olan varmı… 🥲
Abide91 Hazal8 yalniz degilsin normalde pek aglayan bi insan degilimdir ama anne oldugumdan beri cok duygusallastim ve gozyasim ucunda bekliyo sanki 🙄
Koalina Hazal8 Yok ya yıpratıcı mesela smalı çocukların videolarına asla bakamıyorum dayanamıyorum artık kaldıramıyorum yüreğim deliniyor sokakta karda kışta kalan evlatların o hallerini gördükçe kahroluyorum ucundan görsem dahi çok ağlıyorum daha niceleri bi filme bile ağlıyorum anam beni ağlasın diye doğurmuş😂
BuzluKahve Hazal8 valla gülme😅 Herkesin bu filmde kesin salya sümük ağlarsın dediği hiçbir filmde gözyaşım akmadı. Daş kalpliyim.
cottoncandy Ben maalesef. Gözyaşım pusuda bekliyor sanki. İzlediğim dizilerdeki duygusal sahnelerde bile boğazım düğümlene düğümlene için için ağlar oldum, normalde gözlerim dolardı en fazla. 🥺
Koalina Hazal8 Evet, Buradaki anneler yavruları paylaşımca bile onlaro görünce acayip merhamet duyuyorum çok değişik bişey gerçekten 😐
nurelem Hazal8 çok soğuk kanliyim ama çocuğum olunca konu çok hassas ve çok kırılgan o dış cikariyor diye ben ağlıyorum resmen sanki aynı acıyı bende yaşıyorum
Asyakus06 Hazal8 Bende her şeye ağlardım şimdi çok güçlü hissediyorum 😄ama tabi oturup içinden çıkamıyorum diye çok aglamisligim var