Funda80 önceden eşimle yazlık kışlık alırdık bayağı iyi oluyordu tüm ihtiyaclarimizi iki sezon alirdik durumlar iyiydi. Şimdi tek çalışıyor bende minimalist bir insanım kullanmadiklarimi satiyorum, ikinci el uygulamalarından alıyorum bazilari yeni etiketli hatta. Kizima mont aldim en son oyle guzel geldi ki magazada bulamazdim heralde