Funda80 normalde alırım eşimde alır ben almadıgımda kızar calısıyorum benim gelirim olmasına ragmen bir kredi kartı bendedir alısveriş yapayım diye ama hamilelikte alınan kıyafeti fuzuli gördüğüm için hayatta para vermem 2 elbiseyle gecirdim hamileliğimi :) şimdide dogum kilolarımı hala vermediğim için almıyorum varsa yoksa kıza hersey suan 😂