Siyahbeyazkadin uykusuzhergece_ 2.ayda yaptırdık 4.ayda ikinci dozu yaptıracağız. Siz de mutlaka yaptırın derim.
Kubraozguler Aceranne merhaba bizde 2.dozu yaptıracağız 5 ay 2 günlüğüz geç kalmadık dimi ay başı maaşı bekliyoruzda ondan