Herkes zararlı bilmem ne kesinlikle koyma sen anne rahat etcek diye çocuk koyulmaz birsuru şey diyo millet kızım 12 aylık nerdeyse bakttim basmio 10 aylıkken koydum ordan oraya gitti geldi ve iki hafta içinde çocuk taytay duruo şimdi kolttuktan koltuğa geçio.tutunup gidip 10 saat koymuoruz zaten günde yarım saat 1 saat. Nasıl kullandığına bağlı bence benim.bebegime yaradı diyeyim 🤟