Merhabalar arkadaşlar,
3.5aylık bebeğim var.
Şu bi kaç gündür sürekli ayakta gezinmek istiyor uyku meme emme ve ayakta gezinme oturduğumuz anda başlıyor ağlamaya
akşama kadar kucağımda yoruluyorumda
yürüteçe karşı değilim ama kaçıncı ayda kullanılan bi ürün bu acaba ?
Zaten saatlerce bindirilmez .
biree kanguru alanlarda memnun mu?
Sizler hangi ayı ÖNERİRsiniz?