Dilanguven bendeonudiyorum Çok geçmiş olsun, bizimki de diş çıkarıcak sanırım ne emiyor ne doğru düzgün mama içiyor belki içer ümidiyle bir sürü mama deniyoruz.Hep uykuda beslemek zorunda kalıyorum.