drnerkn neden atlıyorsunuz siz sizene. Bende matematik yüksek lisans mezunuyum senin zekanın on katı zekaya sahibim belki. Hiç okumadığım kadar da kitap okuyorum. Kitap okuduğunuzu biraz belli edin o zaman ve söylediklerimi algılayın. Tek yaşıyorum eşim yok çocuğum ve ben sadece zekanız yeter mi bilmiyorum sanmıyorum ama yine de söyleyeyim her dakika ilgileniyorum sadece tuvalete giderken dibime sokmak yerine bok kokusunun içine. sabit durması için 2 dk açıp koşa koşa geri geliyorum. Gün içinde zaten 20 dk bile olmuyor hani bende insanım ya o yüzden bazen ihtiyaçlarım oluyor. Yemek yemek tuvalet gibi. Kendi hayatlarınızla kıyaslayıp aaaaaay tv izletiyor yazık moduna girmeyin. Akılsızca sanki evimdeymiş gibi de konuşup Esra Erol izlemek falan saçmalıklarına girmeyin. İnşallah bu büyük konuşmalarınız size geri döner kat kat o zaman beni hatırlayın. Hoşçakalın.