agns Çok haklısınız. Tv izletmek , ekrana maruz bırakmak bir seçim değildir. Evet belki yapıyorsunuz, mecbur kalıyorsun ve ya başka sebepler. Ama ne yazık ki yanlış olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Zararını görmezden gelemez hiç bir anne . Buna hakkımız yok☹️