Aybukemm ederim tabiki bazıları baharatlayip dondurucuya atiyor ama ben öyle yapmiyorum gerek olmuyor inanki dondurucuya atiyoruzya tavuk göğsünü onu hafif çözülmeye baslayinca ince ince kıyın keskin bi bicakla sonra az yagli kizgin tavada kizart istedigin baharati koy kekik toz biber istersen tavuk baharatida yakisiyor iyice kizarip pişince azcik sicak su gezdir uzerine yagi az gelirse az tereyagida ekleyebilirsin lezzet veriyor sonra karistir o suyu cekince asla kuru olmuyor biz hic disarda döner yemeyiz disaridakinden bin kat lezzetli oluyor her hafta yaptırır eşim bana 😋