Aysen58 her zaman keşke bir kardesim olsaydı der. Mesela düğün zamanı şunu demişti. Bir kardeşim olsaydı belki bu kadar kosturmam gerekmezdi işlerimi emanet edecegim biri olurdu dedi. Ve biz evlendikten sonra paylaşım konusunda biraz sıkıntı yaşadık eşimle. Şimdiye kadar her şeyin tek sahibi o olduğu için aynı evde biriyle yaşama konusuna kendisini zor alistirdi. Üniversitede falan da hiç ev arkadaşıyla kalamamis.