RHMYT Evet kızlar. 6 gün sonra sezaryen doğum yapacağım inşallah. Kızım şu an 3 yaşında. Daha yoğun ve yorgun günler beni bekliyor di mi 🤣
Anneumudu RHMYT bende kendime şarkılar söylüyorum. Aklından zorun mu var insan kendine kıyar mı bide şey var son pişmanlık neye yarar 😂 şaka bir yana bazen neden bazen iyi ki diyorum şu 25 günde. Bebeğim değil de büyük olanı zorluyor çok.
BalkizimBaloglum2 Kolaylıklar diliyorum en fazla 2 sene yorulursunz büyüğü okula başlayınca rahatlarsıniz iyiki olmuş dersiniz inşallah
RHMYT BalkizimBaloglum2 teşekkür ederim. Kızımı seneye anaokuluna yazdiracam inşallah. Bende okul öncesi öğretmeniyim benimle birlikte gidip gelecek inşallah. Zamanla bu düzene de alisacagiz.
Melisarelmoms RHMYT aynı benimde iki tane yaşlrıda aynı 2 hafta önce dogum yaptım iyiki diyorum beraber büyücekler 2 sene en fazla biraz zorlanıcam sonrası cok güzel olucak eminim ✌🏻
RHMYT Melisarelmoms evet inşallah zamanla daha güzel olacak. İlk başlarda biraz yorulacagiz ama değecek inşallah. Siz de sağlıcakla büyütün inşallah
RHMYT Anneumudu ya di mi evet bende büyükten şüpheliyim. Çünkü sürekli oyun isteyen etkinlik isteyen bir çocuk.