LeylLiman ilk 3 ay hatta 4 ay uyku eğitimi verilmez. Uyku düzeni oluşturulur eğitim farklı bişeydir🥰 gece gündüz ayrımı öğretilir rutinler yapılabilir. Bizde 3 aylığız 2 aydır uyku düzeni oluşturdum çok şükür ilk ay atak haftası falan derken 24 saat hiç uyumuyordu 2. Ayından sonra düzene başladım 3. Ayda herşey çok daha güzel ve rayına oturur bi şekilde oldu 🧿🙏 gündüz ve gece uykularımız 2 aydır istediğim şekilde ilerliyor sadece geceleri geç uyuyor 10 buçuk 11 gibi zaten diğer uzmanlar gibi ben çocukları 7 veya 8 de uyutmayı doğru bulmuyorum 9 benim için ideal ama onuda düzenlerim şu 4. Ayıda atlatırsak inşallah 🙏 sizede tavsiyem kararlı ve istikrarlı olmanız