Bebeğim 1 ay 4 günlük şuan atak haftasında bu hafta bittiğinde yavaştan uyku eğitimine başlamayı düşünüyorum . Yani desteksiz uyumasını beklemiyorum ama en azından gece - gündüz ayrımına , uyku rutinine başlamayı düşünüyorum . Uyku eğitimi veren annelerim siz bunu nasıl başardınız ?