Canım çok erken nette yazan gelişim basamakları çok genel. Her bebeğin gelişimi farklı.. benim kızım 4 aylık bu beklentileri daha yeni karşılıyor göz teması, takip etme vs. Zaten görme alanları ilk 3 ay çok dar oluyor bildiğim kadarıyla. Doktor kontrolünde sıkıntı yoksa internete hiç aldırma derim ben. Bazı bebekler 2 aylıklen bunları yapıyor bazısı benim gibi 4 aylıkken. Güzel güzel büyüsün bebişler 🌸🙏🏻♥️