Gulcee12 canımm merhaba, gecen konuşmuştuk ben bugun Dr a gittim 2 aylık göz muayenesi vardı. Gittik ve Dr şu an daha odaklamazgöz teması kurmaz sadece takip eder dedi asıl görme ve temas 3.ayda odaklama da 6.syfa baslar dedi yani o aylarda fark görürsen gel dedi sende içini ferah tut olur mu 🤩