Yica Mrvhtp81 saç baş yoluyorumf jddj ya o değilde ateşlendi ona üzülüyorum hastalandi daha bilemedik atağı pek. Ama çok yapışık oyuncaklarını bile kucağımda oynuyor
Yica Mrvhtp81 Amaan neyse bunlar geçip gidecek. Bir gün büyüyecekler bubkez bebekliklerini ozleyecez😃
Sedaekrem meraklibiranne nasıl belirtileri var bu atak haftasının gunduz uykuları guzel hzuruda yerinde sadece kucak ıstıyor bir dde dun uyurken cok uyandırdı sadece yarımsaar 1 saat 1 bucuk saat yattım ama nasıl yattımmızır mızır
Sedaekrem meraklibiranne Baska Bı sorun yok suan hatta bu zaman kadar yasanılan atak haftaları daolmustur hıc farketmedım oyle cok hzyrusuz bir olay
sila_1 Doga0812 aynı gündeyiz sizde mi 8 Aralık doğum yaptınız geceleri benim kızım uyumuyor 1 de başlıyoruz sabah 8 yada 6 da uyuyoruz sürekli ağlıyor duruyor
Sedaekrem Deletedmom_21 kucak ıstegımı var meme reddi en basından beri vardi su an bıberonu ıcıyor yRıfa bırakıyor kasıkla ıcırmemı istiyor birde bu var Du. Gece mızır mızır uyutmamıstı bugun ıyı uyuyor nazer demesin bakalım ilerleyen saatler dde de uyuyacak mı
Masalmmmmmm Bizde 3. Ayın sonuna doğru başlamıştı düzensizlik 4. Ay atak haftasına girmişiz doktor öyle söylemişti. Sürekli bi ağlama yanında isteme yalnız kalmak istememe filan uyku süreleri azaldı bakalım hayırlısıyla atlatacağız ☺️🙏