yavrukussss şurup verin çünkü ateşi yüksekmiş. Bezle kompres yapabilirsiniz eklem yerlerine. Eğer ateş tekrarlarsa doktora gidin. Kızım da cuma gecesi bir anda ateşlendi haftasonunu bir şekilde geçirmeye çalıştık ptesi kontrolü vardı çünkü. Ptesi bi gittik ki influenza olmuş hem de 3 aylık oğlum var ona da bulaşmış🥺 çok ciddi salgın var evde tedavi etmeye çalışmak yeterli olmuyor maalesef. İnşallah sizinkinin dişten falandır ateşi hasta değildir ama yine de ihmal etmeyin. Çok geçmiş olsun 💐