Ayazinannesi10 Khaleesi bizimde yaş gününde covidd olduk 15 gün sonra kutlama yaptık.mecburen geçmiş olsun
Khaleesi [silindi] galiba bize hastane yolu gözükecek çook ağırlaşıyor sanki hastalığı. Sağol canım 🥺🥺
Melike571 Khaleesi bizde 8 aydır öyleyiz canım geçmeyen bi grip tıkanıklık geniz akıntısı buhar veriraen geceleri rahat uyuyorlar en azından dinlenmiş olıyor canım
SedaMeyra Khaleesi gecen yil 2 yasa girerken korona oldu kizim bu yil 3 yasa girerken kusma ishal vardi. 4 yas insallah hastaliksiz olur
Ccerena Odanızda muhakkak buhar makinesi bulundurun ve bebeğiniz için nebülizatör alın gerçekten rahatlar içine serum fizyolojik koysanız da olur ilaç koymak için doktorunuza danışın tabi