Saat 04:30 ve gündüz kızımın doğum günü hazırlıkları kutlama vs derken çok heyecanlıydım ama dün 6da yattık şimdi de uyuyamıyor burnu boğazı tıkanıyor yapmadığım şey kalmadı. Sürekli kucağımda olmak istiyor yavrum nasıl da 2. kez hasta oldu anlayamadım ama allahtan henüz ateş yok. 1. yaş gününe hasta giren şanssız kızım… Yatamıyor ve mama içemiyor burnundan boğazından dolayı. Hiç uyumadı ve akşamüstü yedi en son. Serum fizyolojik ve şurup, aspiratör hariç ne iyi gelir? Ağzından nefes almaya çalışarak debeleniyor çook üzülüyorum. Gündüz biraz daha iyi gibi ams uykusuz ve aç kaldı çocuğum.