12346 cok gecmis olsun benim oglum pazar günü 39 derece ateslendi evde ates düsürücü verdik calpol ve dolven fayda etmedi havale gecirmesinden korlup bu sogukta pazartesi günü tüm gün hastanedeydik biz bi dübya test yapıldı hepsi temiz cıktı em son doktorumuz bu 6.hastalık dedi ki bu arada parol ve augmentın antibiyotik bile kullandık ates düsmedi inatcı bi atesti. Bebeginizi sevamlı götürdügünüz cocuk doktorunun telefonu var mı ona sorun ne yapmanız gerektigini sizi yönlendirir bebek bu nolur atlayın bi taksiye gidin esinize haber vermeyin madem kendi götürmüyo izin de vermiyo gitmenize bebek bu sakaya ihmale gelmez nolur gidin hastaneye ua ciddi biseyi varsa Allah korusun
Ek olarak sunu söyleyim hastaneden önce saglık ocagına gittik diştendir bu dediler pek ilgilenmediler hastaneye kendi doktorunuza gidin atesi yüksekse havale gecirse nolucak etrafınızda yardım edecek kimse yoksa bile atkayın taksiye gidin