12346 kusura bakma da buz olmuş yollarda kucağımda uyudu öyle acile gittim ben sabah erkenden gece rahatsızlandı diye oğlum iki yaşında ayrıca kucaklara sığmıyor ama bebek arabası ile karda ilerleyemeyeceğim için kucağıma aldım hastalıktan kendinden geçmişti çünkü gece birden ateş öksürük şeklinde başladı, sabah antibiyotik verdi sadece yarım gün yattı ilaç etkisiyle evde ve şu an iyi. Sen o kadarcık bebeğe kalıcı hasar verme riski olan ateş çıkmasını değil aç ve uykusuz olduğunu yazıyorsun. Telefonla uğraşana kadar git yemek ye de bebeğini hastaneye taşı