Sinem1208 Bak ben mesela bir ara rutin oluşturdum. Sabah 7buçuk 8 en geç kaldırdım uyanmasa da uyandır. 9buçuğa kadar falan uyanık tuttum salona falan götürdüm vs. Sonra zaten uykusu o kadar oluyor ki 🤣 sonra uyuttum 11 gibi tekrar kaldırdım sonra Öğlen 12buçuk 1 gibi tekrar uyuttum 2-3 saat uyumuşluğu var öyle. Akşam uyumuyordu çünkü anaaa sonra bi baktım 8de bi uyudu 10buçukta kalktı Ohh dedim yaaa demekki rutin oluşturmakmış herşey. Sonra kendi alıştı öğlen hep uykusu geldi uyumak istedi