BBusraa MiracAlpinveUmutunAnnesi o korktuğu için muhtemelen işte☺️ Biraz daha büyüsün anne oğul anlaşmalı bir şekilde ayırırsınız yatakları Eminim. Henüz size ihtiyacı var☺️☺️ Zaten bu işler ya çok küçükken yapılıyor ya da çok büyüdüğünde 🙈😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi BBusraa Doğru 😞 en iyisi yatağa yan yatmak esimde yatabilir o zaman bizimle 😂
BBusraa MiracAlpinveUmutunAnnesi evet mantıklı üç kişi sığabilirseniz neden olmasın. Biz sığamıyorduk şahsen döne döne yattığı için 😂😂
SedaEda MiracAlpinveUmutunAnnesi bu konuda tek değilmişim çok sevindim ama biz üçümüz yatıyoruz çok güzel bir duygu artık onsuz yatamıyoruz ne zaman alışır hiç bilmiyorum ama anın keyfini çıkartıyorum kızımla uyumak paha biçilemez☺️
MiracAlpinveUmutunAnnesi SedaEda biz malesef üçümüz yatamiyoruz eşim deli yatar benim Allah korusun guvenemedigim için ama artık esimle yatmayı özledim oglumdanda vazgecemiuorim en iyisi yatağa yan yatmak 😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi Malesef dünden beri yatırmaya çalışıyorum okadar çok korkuyo ki kucagimda sallarken uzerimdekini sıkıyo korkudan neden böyle oldu anlamadım ya 😭